Samenwerkingsmodellen

Samenwerkingsmodellen van CallCrew.nl
Flexibiliteit is onmisbaar binnen een callcenter. Zeker als het gaat om de instroom van callcenter agents. Daarom kunt u bij CallCrew.nl kiezen voor een model dat past bij uw organisatie. Hieronder ziet u op welke manieren CallCrew.nl uw organisatie kan ondersteunen:

  1. Eenmalige fee bij instroom
    U kiest zelf welke dienstverlening wij verzorgen en betaalt eenmalig een vaste fee voor de werving en selectie van callcenter agents. Zo weet u altijd exact waar u aan toe bent.
  2. Variabele fee per uur
    Met een urencontract kiest u voor gespreide betaling en dus voor gespreid risico.
  3. Jobmarketing
    Eigen werving van callcenter agents? Goed voor de exposure van uw bedrijf (employer branding), laagdrempelig en een besparing op uw wervingsbudget.
  4. Combinatie
    Een combinatie van bovenstaande in een alternatief model voor traditioneel uitzenden.

Heeft u een keuze kunnen maken? Of wilt u graag met ons sparren over welk samenwerkingsmodel het beste past bij uw callcenter? Neem nu contact met ons op!
Wilt u weten tegen welk laag tarief wij hoge kwaliteit leveren? Bekijk hier ons tarievenoverzicht.