Werkwijze

Zo werkt CallCrew.nl
Snel, goed en voordelig is het resultaat van een doordachte werkwijze. Een werkwijze die in de basis bestaat uit vijf stappen, die we (indien nodig) per opdracht kunnen inzetten en aanpassen aan uw wensen en/of eisen.

1. Intake
Aan één woord genoeg. Dat is op CallCrew.nl van toepassing, juist omdat onze recruiters een achtergrond in de callcenter sector hebben. Dit neemt niet weg dat we u graag persoonlijk ontmoeten. Zodat u ons tot in detail kunt vertellen welke callcenter agents u zoekt voor uw callcenter. Aansluitend introduceren wij dan snel de eerste callcenter agents die uw team kunnen versterken.

2. Werving
Nu we exact weten welke callcenter agents uw team echt kunnen versterken, starten we de werving voor uw callcenter vacatures. De informatie die u tijdens de intake met ons heeft gedeeld, laten we door professionele tekstschrijvers vertalen naar een sterke wervingstekst. Zo scoort uw vacature optimaal in de zoekresultaten van Google en in de zoekresultaten van de vacaturebanken. Bovendien zorgt de wervende wervingstekst ervoor dat de juiste doelgroep zich erin herkent én ook daadwerkelijk solliciteert.

De wervingstekst wordt op verschillende wervingskanalen gepubliceerd, waaronder op onze eigen jobboard AlleCallcenterVacatures.nl. Samen goed voor een bereik van +3.000 werkzoekenden per maand, bezoekers die gericht op zoek zijn naar een job in een callcenter. Ook via gerichte social media campagnes brengen we uw vacature onder de aandacht. Last but not least beschikken we over een uitgebreide database van kandidaten die we dagelijks inzetten.

Kiest u voor het samenwerkingsmodel jobmarketing, dan zorgen wij er voor dat alle sollicitanten die via de diverse media reageren, direct per e-mail worden doorgestuurd. Op deze manier houdt u de werving in eigen hand en beschikt u over alle informatie om een selectie uit te voeren.

3. Selectie
Het gemiddelde aantal sollicitaties op callcenter agent vacatures is hoog. Dat zegt niet altijd iets over de kwaliteit van de sollicitaties. Met andere woorden: een goede selectie van de beste callcenter agents, brengt vaak veel werk met zich mee. Afhankelijk van uw wensen / capaciteit nemen we de selectie op basis van cv, online tests en de selectiegesprekken geheel of deels uit uw handen. Met de verschillende samenwerkingsmodellen die CallCrew.nl biedt, is de keuze aan u.

4. Voorstellen
De wijze waarop we u voorstellen aan callcenter agents is afhankelijk van het door u gekozen samenwerkingsmodel. Wat hierbij voorop staat is dat de aannameratio uitstekend is, mede door onze ruime kennis en ervaring van de branche. Nu is het aan u. U kunt direct een laatste gesprek met de voorgestelde callcenter agents inplannen of de callcenter agents uitnodigen voor een selectieronde.

5. Dienstverband
Doordat u bij CallCrew.nl kunt kiezen uit diverse samenwerkingsmodellen kunt u de callcenter agents op verschillende wijze aan u binden. Middels een dienstverband, urencontract of payrolling.